Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Marketing - Bog

Bag om Marketing

Im Bereich des Operativen Marketing werden optimale Preisstrategien in Zusammenhang mit Verbundeffekten diskutiert und deren Auswirkungen auf regionalen Märkten vorgestellt.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783409139526
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 200
  • Udgivet:
  • 1. januar 1997
  • Udgave:
  • 1997
  • Størrelse:
  • 244x170x11 mm.
  • Vægt:
  • 336 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 30. november 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Marketing

Im Bereich des Operativen Marketing werden optimale Preisstrategien in Zusammenhang mit Verbundeffekten diskutiert und deren Auswirkungen auf regionalen Märkten vorgestellt.

Brugerbedømmelser af Marketing



Find lignende bøger
Bogen Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.