Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Motive und Einflussfaktoren bei der Abgabe von Shopbewertungen im Online-Handel - Max Frehner - Bog

Motive und Einflussfaktoren bei der Abgabe von Shopbewertungen im Online-Handelaf Max Frehner
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783668344402
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 128
  • Udgivet:
  • 21. November 2016
  • Udgave:
  • 16001
  • Størrelse:
  • 148x10x210 mm.
  • Vægt:
  • 197 g.
  • 2-3 uger.
  • 20. Juli 2024
På lager

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Motive und Einflussfaktoren bei der Abgabe von Shopbewertungen im Online-Handel



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.