Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Museum Management and Marketing - Bog

Bag om Museum Management and Marketing

Drawing together articles on theoretical and practice-based developments in the field, this book investigates the linked areas of management and marketing in the museum. The articles deal with the museum context of management and how marketing and management practices must take account of the specifics of the museum and the not-for-profit ethos.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415396288
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 444
  • Udgivet:
  • 5. marts 2007
  • Størrelse:
  • 174x246x30 mm.
  • Vægt:
  • 958 g.
  • 2-3 uger.
  • 21. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Museum Management and Marketing

Drawing together articles on theoretical and practice-based developments in the field, this book investigates the linked areas of management and marketing in the museum. The articles deal with the museum context of management and how marketing and management practices must take account of the specifics of the museum and the not-for-profit ethos.

Brugerbedømmelser af Museum Management and Marketing



Find lignende bøger
Bogen Museum Management and Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.