Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2021 - Jack W. Plunkett - Bog

Bag om Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2021

Market research guide to the advertising and branding industry-a tool for strategic planning, competitive intelligence, employment searches or financial research. Contains trends, statistical tables and an industry glossary. Includes profiles of 400 advertising and branding industry firms.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781628315660
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 444
  • Udgivet:
  • 30. maj 2021
  • Vægt:
  • 633 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2021

Market research guide to the advertising and branding industry-a tool for strategic planning, competitive intelligence, employment searches or financial research. Contains trends, statistical tables and an industry glossary. Includes profiles of 400 advertising and branding industry firms.

Brugerbedømmelser af Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2021



Find lignende bøger
Bogen Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2021 findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.