Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club - Ory Bartal - Bog

Bag om Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club

A major study of postmodern developments in Japanese advertising and art

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781611686548
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 280
  • Udgivet:
  • 6. januar 2015
  • Størrelse:
  • 179x256x18 mm.
  • Vægt:
  • 768 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club

A major study of postmodern developments in Japanese advertising and art

Brugerbedømmelser af Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club



Find lignende bøger
Bogen Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.