Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Procedural Content Generation in Games - Mark J. Nelson - Bog

Bag om Procedural Content Generation in Games

This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels, landscapes, items, rules, quests, or other types of content.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319826431
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 237
  • Udgivet:
  • 28. juni 2018
  • Udgave:
  • 12016
  • Størrelse:
  • 234x154x19 mm.
  • Vægt:
  • 398 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Procedural Content Generation in Games

This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels, landscapes, items, rules, quests, or other types of content.

Brugerbedømmelser af Procedural Content Generation in Games



Find lignende bøger
Bogen Procedural Content Generation in Games findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.