Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Religion in Consumer Society - Francois Gauthier - Bog

- Brands, Consumers and Markets

Bag om Religion in Consumer Society

This book, together with a complementary volume Religion in the Neoliberal Age, focuses on religion, neoliberalism and consumer society; offering an overview of an emerging field of research in the study of contemporary religion. Claiming that we are entering a new phase of state-religion relations.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781409449867
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 268
  • Udgivet:
  • 24. juli 2013
  • Størrelse:
  • 157x242x23 mm.
  • Vægt:
  • 660 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Religion in Consumer Society

This book, together with a complementary volume Religion in the Neoliberal Age, focuses on religion, neoliberalism and consumer society; offering an overview of an emerging field of research in the study of contemporary religion. Claiming that we are entering a new phase of state-religion relations.

Brugerbedømmelser af Religion in Consumer Society



Find lignende bøger
Bogen Religion in Consumer Society findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.