Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Religion in the Media Age - Stewart M. (University of Colorado Hoover - Bog

Bag om Religion in the Media Age

Looking at the everyday interaction of religion and media in our cultural lives, this work assesses modern religiosity. Drawing on research into household media consumption, it charts the way in which media and religion intermingle and collide in the cultural experience of media audiences.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415314237
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 352
  • Udgivet:
  • 26. april 2006
  • Størrelse:
  • 157x234x19 mm.
  • Vægt:
  • 532 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Religion in the Media Age

Looking at the everyday interaction of religion and media in our cultural lives, this work assesses modern religiosity. Drawing on research into household media consumption, it charts the way in which media and religion intermingle and collide in the cultural experience of media audiences.

Brugerbedømmelser af Religion in the Media Age



Find lignende bøger
Bogen Religion in the Media Age findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.