Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Self-Service in the Internet Age - Bog

- Expectations and Experiences

Bag om Self-Service in the Internet Age

Dave Oliver, Celia Romm and Fay Sudweeks This book follows previous texts: Celia Romm and Fay Sudweeks (eds) (1998), Doing Business Electronically: A Global Perspective of Electronic Commerce, and Fay Sudweeks and Celia Romm (eds) (1999) Doing Business on the Internet: Opportunities and Pitfalls.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781849967532
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 276
  • Udgivet:
  • 21. oktober 2010
  • Udgave:
  • 12009
  • Størrelse:
  • 234x156x15 mm.
  • Vægt:
  • 446 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Self-Service in the Internet Age

Dave Oliver, Celia Romm and Fay Sudweeks This book follows previous texts: Celia Romm and Fay Sudweeks (eds) (1998), Doing Business Electronically: A Global Perspective of Electronic Commerce, and Fay Sudweeks and Celia Romm (eds) (1999) Doing Business on the Internet: Opportunities and Pitfalls.

Brugerbedømmelser af Self-Service in the Internet Age



Find lignende bøger
Bogen Self-Service in the Internet Age findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.