Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Social Authorship and the Advent of Print - Margaret J. M. (Texas A&M University) Ezell - Bog

Bag om Social Authorship and the Advent of Print

An underlying question, Ezell notes, is whether the Internet will inspire the reemergence of the "socialauthor, whose work can be circulated to readers without the assistance of a publishing firm.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780801877377
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 200
  • Udgivet:
  • 31. december 2003
  • Størrelse:
  • 229x154x18 mm.
  • Vægt:
  • 320 g.
  • 2-4 uger.
  • 12. april 2025

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Social Authorship and the Advent of Print

An underlying question, Ezell notes, is whether the Internet will inspire the reemergence of the "socialauthor, whose work can be circulated to readers without the assistance of a publishing firm.

Brugerbedømmelser af Social Authorship and the Advent of Print



Find lignende bøger
Bogen Social Authorship and the Advent of Print findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.