Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Strategic Marketing Approaches within Airline Management - Susanne Boelke - Bog

- How the Passenger Market causes the Business Concepts of Full Service Network Carriers, Low Cost Carriers, Regional Carriers and Leisure Carriers to overlap

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783954892853
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 112
  • Udgivet:
  • 12. juni 2014
  • Størrelse:
  • 210x148x7 mm.
  • Vægt:
  • 154 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Strategic Marketing Approaches within Airline Management



Find lignende bøger
Bogen Strategic Marketing Approaches within Airline Management findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.