Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Subjective Well-Being and Social Media - Stefano M. Iacus - Bog

Bag om Subjective Well-Being and Social Media

The authors describe a social media index for measuring subjective well-being, relying on the availability of big data sources provided by the social networking sites, and on one of the most recent techniques for sentiment analysis. This approach disentangles the main methodological issues raised in the literature on well-being measurement.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138393929
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 220
  • Udgivet:
  • 5. august 2021
  • Størrelse:
  • 240x158x18 mm.
  • Vægt:
  • 508 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Subjective Well-Being and Social Media

The authors describe a social media index for measuring subjective well-being, relying on the availability of big data sources provided by the social networking sites, and on one of the most recent techniques for sentiment analysis. This approach disentangles the main methodological issues raised in the literature on well-being measurement.

Brugerbedømmelser af Subjective Well-Being and Social Media



Find lignende bøger
Bogen Subjective Well-Being and Social Media findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.