Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Television, Audiences and Cultural Studies - David (University of London Morley - Bog

Bag om Television, Audiences and Cultural Studies

Presenting a multi-faceted exploration of audience research, this book draws on empirical work to examine the emergence, development and future of TV audience research. In addition to providing an overview it also questions how class and cultural differences can affect how we interpret TV.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415054454
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 334
  • Udgivet:
  • 10. december 1992
  • Størrelse:
  • 156x230x24 mm.
  • Vægt:
  • 599 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Television, Audiences and Cultural Studies

Presenting a multi-faceted exploration of audience research, this book draws on empirical work to examine the emergence, development and future of TV audience research. In addition to providing an overview it also questions how class and cultural differences can affect how we interpret TV.

Brugerbedømmelser af Television, Audiences and Cultural Studies



Find lignende bøger
Bogen Television, Audiences and Cultural Studies findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.