Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

The Bible, Social Media and Digital Culture - Peter M. (Durham University Phillips - Bog

Bag om The Bible, Social Media and Digital Culture

This book centres on the use of the Bible within contemporary digital social media culture and gives an overview of its use online with examples from brand new research from the CODEC Research Centre at Durham University, UK. It examines the shift from a propositional to a therapeutic approach to faith from a sociological standpoint.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367787929
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 130
  • Udgivet:
  • 31. marts 2021
  • Størrelse:
  • 138x216x0 mm.
  • Vægt:
  • 453 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The Bible, Social Media and Digital Culture

This book centres on the use of the Bible within contemporary digital social media culture and gives an overview of its use online with examples from brand new research from the CODEC Research Centre at Durham University, UK. It examines the shift from a propositional to a therapeutic approach to faith from a sociological standpoint.

Brugerbedømmelser af The Bible, Social Media and Digital Culture



Find lignende bøger
Bogen The Bible, Social Media and Digital Culture findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.