Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

The Handbook of Media Audiences - Bog

Bag om The Handbook of Media Audiences

As broadcasting gives way to the digital media age, the study of audiences faces unprecedented challenges. Digital media have dramatically increased the nature and the diversity in how people can position themselves in relation to media content, and the study of audiences is shifting and changing accordingly.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781405184182
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 562
  • Udgivet:
  • 8. april 2011
  • Størrelse:
  • 173x248x35 mm.
  • Vægt:
  • 1158 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The Handbook of Media Audiences

As broadcasting gives way to the digital media age, the study of audiences faces unprecedented challenges. Digital media have dramatically increased the nature and the diversity in how people can position themselves in relation to media content, and the study of audiences is shifting and changing accordingly.

Brugerbedømmelser af The Handbook of Media Audiences



Find lignende bøger
Bogen The Handbook of Media Audiences findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.