Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Tourism Social Media - Bog

- Transformations in Identity, Community and Culture

Bag om Tourism Social Media

This volume addresses the transformative power of tourism social media and offers novel theoretical and methodological approaches to its academic investigation. Acknowledging the collective value creation mechanisms of new media, the authors explore how technology nurtures, augments and modifies social or commercial interactions in tourism.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781781902134
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 250
  • Udgivet:
  • 18. juli 2013
  • Størrelse:
  • 236x161x23 mm.
  • Vægt:
  • 602 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Tourism Social Media

This volume addresses the transformative power of tourism social media and offers novel theoretical and methodological approaches to its academic investigation. Acknowledging the collective value creation mechanisms of new media, the authors explore how technology nurtures, augments and modifies social or commercial interactions in tourism.

Brugerbedømmelser af Tourism Social Media



Find lignende bøger
Bogen Tourism Social Media findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.