Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Umparken im Kopf. Die (Re)Positionierung einer Marke am Beispiel von Opels Imagekampagne - Laura Peters - Bog

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783668236738
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 40
  • Udgivet:
  • 17. juni 2016
  • Størrelse:
  • 210x148x3 mm.
  • Vægt:
  • 64 g.
  • 2-3 uger.
  • 2. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Umparken im Kopf. Die (Re)Positionierung einer Marke am Beispiel von Opels Imagekampagne



Find lignende bøger
Bogen Umparken im Kopf. Die (Re)Positionierung einer Marke am Beispiel von Opels Imagekampagne findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.