Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Accounting for Tastes - Gary S. Becker - Bog

Bag om Accounting for Tastes

Becker argues that past experiences and social influences form two basic capital stocks, personal and social, and applies these concepts to assessing the effects of advertising, the power of peer pressure, the nature of addiction, and the function of habits.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780674543577
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 292
  • Udgivet:
  • 30. marts 1998
  • Størrelse:
  • 151x227x15 mm.
  • Vægt:
  • 349 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 6. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Accounting for Tastes

Becker argues that past experiences and social influences form two basic capital stocks, personal and social, and applies these concepts to assessing the effects of advertising, the power of peer pressure, the nature of addiction, and the function of habits.

Brugerbedømmelser af Accounting for Tastes



Find lignende bøger
Bogen Accounting for Tastes findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.