Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience - Bog

Bag om Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience

""This book examines the strategic role of neuromarketing and consumer neuroscience in marketing strategies"--Provided by publisher"--

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781799831273
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 328
  • Udgivet:
  • 10. juli 2020
  • Størrelse:
  • 279x216x18 mm.
  • Vægt:
  • 762 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience

""This book examines the strategic role of neuromarketing and consumer neuroscience in marketing strategies"--Provided by publisher"--

Brugerbedømmelser af Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience



Find lignende bøger
Bogen Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.