Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Bøger i Læseflow serien

Filter
Filter
Sorter efterSorter Serie rækkefølge
  • af Elsebeth Otzen & Mia Graae
    167,95 kr.

    Læseflow er et differentieret læsekursus til elever i 3. klasse, der styrker elevernes flydende læsning og deres læseforståelse.Læseflow består af hæfterne Læseflow A, B og C. Klassen deles i tre hold, som arbejder med hver sit hæfte. Hold A og B arbejder begge sammen med en lærerressource, mens hold C arbejder selvstændigt. Hold 1/hæfte A: De læseudfordrede elever og klassens dansklærer eller læsevejlederen. Hold 2/hæfte B: Klassens midtergruppe og en indskolingspædagog eller klassens dansklærer. Hold 3/hæfte C: De ressourcestærke og fagligt dygtige elever, der kan arbejde selvstændigt.Når klassen skal inddeles i hold, kan man desuden vælge at tage udgangspunkt i resultaterne fra enten en sætningslæseprøve eller de nationale test.Hent en vejledning til fordelingen af hæfter under EKSTRAMATERIALER her på siden.Hæfterne er tilrettelagt i lektioner og med en fast struktur inden for de fire områder: Ordafkodning: Opgaver med afsæt i de skriftsproglige lydprincipper. Ordforståelse: Opgaver ordforklaringer og ord i forskellige kontekster. Tekstforståelse: Opgaver der bygger på anerkendte og veldokumenterede læseforståelsesstrategier. Læseflow: Opgaver til oplæsning af bogstaver, ord og tekster. Læsekurset er afprøvet med god effekt. De tre differentierede hæfter tilgodeser alle elever i en klasse, når der arbejdes med afkodnings- og forståelsesstrategier.Find lærervejledningen under fanen "Ekstramaterialer".

  • af Elsebeth Otzen & Mia Graae
    167,95 kr.

    Læseflow er et differentieret læsekursus til elever i 3. klasse, der styrker elevernes flydende læsning og deres læseforståelse.Læseflow består af hæfterne Læseflow A, B og C. Klassen deles i tre hold, som arbejder med hver sit hæfte. Hold A og B arbejder begge sammen med en lærerressource, mens hold C arbejder selvstændigt. Hold 1/hæfte A: De læseudfordrede elever og klassens dansklærer eller læsevejlederen. Hold 2/hæfte B: Klassens midtergruppe og en indskolingspædagog eller klassens dansklærer. Hold 3/hæfte C: De ressourcestærke og fagligt dygtige elever, der kan arbejde selvstændigt.Når klassen skal inddeles i hold, kan man desuden vælge at tage udgangspunkt i resultaterne fra enten en sætningslæseprøve eller de nationale test.Hent en vejledning til fordelingen af hæfter under EKSTRAMATERIALER her på siden.Hæfterne er tilrettelagt i lektioner og med en fast struktur inden for de fire områder: Ordafkodning: Opgaver med afsæt i de skriftsproglige lydprincipper. Ordforståelse: Opgaver ordforklaringer og ord i forskellige kontekster. Tekstforståelse: Opgaver der bygger på anerkendte og veldokumenterede læseforståelsesstrategier. Læseflow: Opgaver til oplæsning af bogstaver, ord og tekster. Læsekurset er afprøvet med god effekt. De tre differentierede hæfter tilgodeser alle elever i en klasse, når der arbejdes med afkodnings- og forståelsesstrategier.Find lærervejledningen under fanen "Ekstramaterialer".

  • af Elsebeth Otzen & Mia Graae
    167,95 kr.

    Læseflow er et differentieret læsekursus til elever i 3. klasse, der styrker elevernes flydende læsning og deres læseforståelse.Læseflow består af hæfterne Læseflow A, B og C. Klassen deles i tre hold, som arbejder med hver sit hæfte. Hold A og B arbejder begge sammen med en lærerressource, mens hold C arbejder selvstændigt. Hold 1/hæfte A: De læseudfordrede elever og klassens dansklærer eller læsevejlederen. Hold 2/hæfte B: Klassens midtergruppe og en indskolingspædagog eller klassens dansklærer. Hold 3/hæfte C: De ressourcestærke og fagligt dygtige elever, der kan arbejde selvstændigt.Når klassen skal inddeles i hold, kan man desuden vælge at tage udgangspunkt i resultaterne fra enten en sætningslæseprøve eller de nationale test.Hent en vejledning til fordelingen af hæfter under EKSTRAMATERIALER her på siden. Hæfterne er tilrettelagt i lektioner og med en fast struktur inden for de fire områder: Ordafkodning: Opgaver med afsæt i de skriftsproglige lydprincipper. Ordforståelse: Opgaver ordforklaringer og ord i forskellige kontekster. Tekstforståelse: Opgaver der bygger på anerkendte og veldokumenterede læseforståelsesstrategier. Læseflow: Opgaver til oplæsning af bogstaver, ord og tekster. Læsekurset er afprøvet med god effekt. De tre differentierede hæfter tilgodeser alle elever i en klasse, når der arbejdes med afkodnings- og forståelsesstrategier.Find lærervejledningen under fanen "Ekstramaterialer".

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.