Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Undervisningsmidler: salg og detailhandel

Her finder du spændende bøger om Undervisningsmidler: salg og detailhandel. Nedenfor er et flot udvalg af over 2 bøger om emnet. Det er også her du finder emner som Undervisningsmidler til dem, der uddanner sig til erhverv inden for salg og detailhandel.
Vis mere
Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Marco Perner
    227,95 kr.

    Even if your own products or services are as good as they may be, in most cases they do not sell themselves. To do this, it needs salespeople who can attract prospects and lead through the sales process to the purchase decision.In this book, we go through 25 important stages that guarantee lucrative sales and distribution in both the business-to-consumer (B2C) and business-to-business (B2B) sectors. Together, we look at the fundamental attitudes and useful skills of top salespeople and how to acquire them yourself to lead even difficult sales conversations and indecisive prospects with ease to the closure of the deal.Are you ready for your own personal sales success?¿ 25 important phases in distribution and sales¿ Each phase with graphic illustration of the structure¿ Includes templates for notes and your own tactics¿ Total book length 216 pages

  • af Katja Hessel & Nille Presskorn
    338,94 kr.

    Sælg med hovedet - salgspsykologi, neurosalg og salgsmetoder kobler klassiske salgsteknikker med neurosalg og salgspsykologi. Bogen forklarer dermed, hvordan salgskommunikation påvirker relationer og vækker følelser, og hvorfor og hvordan hjernen reagerer på salgsprocesserne. Det handler ikke kun om at sælge, men om at opbygge tillid i en værdibaseret kunderelation.I Sælg med hovedet bliver teorien uddybet med relevante cases, forskningsresultater og praktiske eksempler fra flere brancher. Indholdet er desuden opbygget med værktøjer og refleksionsopgaver gennem hele bogen - for at geare dig bedst muligt til et godt salg.Sælg med hovedet spænder over emner som salgspsykologi, neurosalg, salgsledelse og mersalg, jura og etik i salget samt salgets seks faser, herunder bl.a. forberedelse af salget, præsentationsteknik, behovsanalyse og forhandlingsteknik.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.