Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Brand Choice - A. Woodside - Bog

- Revealing Customers' Unconscious-Automatic and Strategic Thinking Processes

Bag om Brand Choice

Customers use mental short cuts and they get into ruts when making product and brand choices. Brand Choice provides the tools that reveal customers' automatic thoughts and how such thoughts accurately forecast brand choice.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403946416
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 258
  • Udgivet:
  • 23. november 2004
  • Udgave:
  • 2005
  • Størrelse:
  • 140x216x15 mm.
  • Vægt:
  • 470 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Brand Choice

Customers use mental short cuts and they get into ruts when making product and brand choices. Brand Choice provides the tools that reveal customers' automatic thoughts and how such thoughts accurately forecast brand choice.

Brugerbedømmelser af Brand Choice



Find lignende bøger
Bogen Brand Choice findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.