Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Brands

Marcel Danesi's outstanding introduction provides a clear guide to brands and brand identity, outlining their historical origins and their increasing centrality in contemporary consumer culture.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415279970
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 172
  • Udgivet:
  • 17. maj 2006
  • Størrelse:
  • 138x216x19 mm.
  • Vægt:
  • 362 g.
  • 2-4 uger.
  • 29. januar 2025
På lager

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Brands

Marcel Danesi's outstanding introduction provides a clear guide to brands and brand identity, outlining their historical origins and their increasing centrality in contemporary consumer culture.

Brugerbedømmelser af Brands



Find lignende bøger
Bogen Brands findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.