Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Building Implementable Marketing Models - Philippe A. Naert - Bog

Bag om Building Implementable Marketing Models

This led Philippe Naert, now about four years ago, to write a concept text of a few hundred pages on the subject of how to build imple men table marketing models, that is, models that can and will be used.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789020706741
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 418
  • Udgivet:
  • 31. Maj 1978
  • Udgave:
  • 11978
  • Størrelse:
  • 216x140x21 mm.
  • Vægt:
  • 671 g.
  • 2-3 uger.
  • 9. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Building Implementable Marketing Models

This led Philippe Naert, now about four years ago, to write a concept text of a few hundred pages on the subject of how to build imple men table marketing models, that is, models that can and will be used.

Brugerbedømmelser af Building Implementable Marketing Models



Find lignende bøger
Bogen Building Implementable Marketing Models findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.