Markedets billigste bøger
Dag-til-dag levering
Business Law - for Marketing and Services af Kennet Fischer Föh

Business Law - for Marketing and Services - Bog

Bag om Business Law - for Marketing and Services

Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar,  selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service. Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger. Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download og links til supplerende materiale. Revideret kapitel 8 Her kan du læse det reviderede kapitel 8, der er tilpasset den nyeste lovgivning: http://i-bog.dk?id={BC67A97E-2957-4297-B46D-6C0AECF3BB83}

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741277158
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 388
  • Udgivet:
  • 9. August 2019
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 174x240x24 mm.
  • Vægt:
  • 662 g.
  • 274,95 kr.
  • 39,95 kr.
Betal med Dankort på Tales.dkBetal med Visa eller Visa Electron på Tales.dkBetal med Mastercard på Tales.dkBetal med MobilePay på Tales.dk
  • 1-3 hverdage
  • 29. September 2021
Beskrivelse af Business Law - for Marketing and Services
Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.

Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar,  selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.

Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger.

Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download og links til supplerende materiale.

Revideret kapitel 8

Her kan du læse det reviderede kapitel 8, der er tilpasset den nyeste lovgivning:

http://i-bog.dk?id={BC67A97E-2957-4297-B46D-6C0AECF3BB83}
Brugerbedømmelser af Business Law - for Marketing and Services


Find lignende bøger
Bogen Business Law - for Marketing and Services findes i følgende kategorier:
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.