Udvidet returret til d. 31. januar 2025

CCC – Company, Culture and Communication - Gitte Jæger Nehlsen - Bog

Bag om CCC – Company, Culture and Communication

CCC – Company, Culture and Communication er målrettet 2. og 3. g. Fokus er på det merkantile aspekt, og bogen er inddelt i tre overordnede emner: company, culture og communication. Company-delen dækker forskellige erhvervsrelaterede aspekter som CSR og retailing og indeholder også en virksomhedsprofil om InnocentDrinks. Culture-delen tager udgangspunkt i dansk kultur og beskæftiger sig med forretningskultur i andre dele af verden og med virksomhedskultur. Communication-delen har fokus på reklame, interkulturel kommunikation og non-verbal kommunikation. Teksterne giver en begrebsforståelse og en basisviden om de forskellige emner og danner på den måde udgangspunkt for at arbejde videre med et eller flere af emnerne med mulighed for at analysere og perspektivere aktuelle forhold i fx Storbritannien. Hvert afsnit indeholder originaltekster med spørgsmål og opgaver, cases, forslag til skriftlige afleveringer, film og skønlitteratur.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788761693112
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 183
  • Udgivet:
  • 2. november 2018
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 171x242x12 mm.
  • Vægt:
  • 313 g.
  • 1-2 hverdage.
  • 29. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af CCC – Company, Culture and Communication

CCC – Company, Culture and Communication er målrettet 2. og 3. g. Fokus er på det merkantile aspekt, og bogen er inddelt i tre overordnede emner: company, culture og communication.
Company-delen dækker forskellige erhvervsrelaterede aspekter som CSR og retailing og indeholder også en virksomhedsprofil om InnocentDrinks. Culture-delen tager udgangspunkt i dansk kultur og beskæftiger sig med forretningskultur i andre dele af verden og med virksomhedskultur. Communication-delen har fokus på reklame, interkulturel kommunikation og non-verbal kommunikation.
Teksterne giver en begrebsforståelse og en basisviden om de forskellige emner og danner på den måde udgangspunkt for at arbejde videre med et eller flere af emnerne med mulighed for at analysere og perspektivere aktuelle forhold i fx Storbritannien.
Hvert afsnit indeholder originaltekster med spørgsmål og opgaver, cases, forslag til skriftlige afleveringer, film og skønlitteratur.

Brugerbedømmelser af CCC – Company, Culture and Communication



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.