Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Consumption, Identity and Style - Bog

- Marketing, meanings, and the packaging of pleasure

indgår i Comedia serien

Bag om Consumption, Identity and Style

Explores the role of consumer culture in the contemporary economy, showing how our private leisure activities are constructions of a powerful and manipulative consumer market.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415011518
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 256
  • Udgivet:
  • 1. Marts 1990
  • Størrelse:
  • 139x217x14 mm.
  • Vægt:
  • 326 g.
  • 2-4 uger.
  • 22. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Consumption, Identity and Style

Explores the role of consumer culture in the contemporary economy, showing how our private leisure activities are constructions of a powerful and manipulative consumer market.

Brugerbedømmelser af Consumption, Identity and Style



Find lignende bøger
Bogen Consumption, Identity and Style findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.