Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Contemporary Issues in Marketing - Luiz Moutinho - Bog

Bag om Contemporary Issues in Marketing

This text provides an innovative approach to learning about key marketing concepts based on a collaboration with "Marketing Week". The book offers an overview of the main elements of marketing together with the key issues in contemporary marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780333677742
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 1. juni 1999
  • Størrelse:
  • 189x246x14 mm.
  • Vægt:
  • 484 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 15. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Contemporary Issues in Marketing

This text provides an innovative approach to learning about key marketing concepts based on a collaboration with "Marketing Week". The book offers an overview of the main elements of marketing together with the key issues in contemporary marketing.

Brugerbedømmelser af Contemporary Issues in Marketing



Find lignende bøger
Bogen Contemporary Issues in Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.