Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Corporate Branding Im Spannungsfeld Von Unternehmens- Und Marketingkommunikation - Werner Suss - Bog

- Grundlagen, Fallstudien Und Empirische Erkenntnisse in Commodity-Branchen

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783834924049
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 181
  • Udgivet:
  • 16. maj 2011
  • Udgave:
  • 2011
  • Størrelse:
  • 148x210x10 mm.
  • Vægt:
  • 236 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 21. november 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Corporate Branding Im Spannungsfeld Von Unternehmens- Und Marketingkommunikation



Find lignende bøger
Bogen Corporate Branding Im Spannungsfeld Von Unternehmens- Und Marketingkommunikation findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.