Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Corporate Social Responsibility und die Gemeinwohl-OEkonomie. Welches Potential bieten CSR-Instrumente im Marketing 3.0? - Alena Barnes - Bog

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783963560675
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 146
  • Udgivet:
  • 9. marts 2020
  • Størrelse:
  • 210x148x9 mm.
  • Vægt:
  • 200 g.
  • 2-3 uger.
  • 6. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Corporate Social Responsibility und die Gemeinwohl-OEkonomie. Welches Potential bieten CSR-Instrumente im Marketing 3.0?



Find lignende bøger
Bogen Corporate Social Responsibility und die Gemeinwohl-OEkonomie. Welches Potential bieten CSR-Instrumente im Marketing 3.0? findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.