Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Crash Course in Marketing for Libraries - Susan W. Alman - Bog

Bag om Crash Course in Marketing for Libraries

Explains effective marketing strategies and identifies the tools needed to boost the visibility and increase the use of your library in the community.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781610698702
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 216
  • Udgivet:
  • 2. december 2014
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 216x279x0 mm.
  • Vægt:
  • 539 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. november 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Crash Course in Marketing for Libraries

Explains effective marketing strategies and identifies the tools needed to boost the visibility and increase the use of your library in the community.

Brugerbedømmelser af Crash Course in Marketing for Libraries



Find lignende bøger
Bogen Crash Course in Marketing for Libraries findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.