Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Customer Lifetime Value - V. Kumar - Bog

- The Path to Profitability

Bag om Customer Lifetime Value

Provides the methods of measuring customer lifetime value (CLV), the strategies for developing customer-centric strategies, the implementation of CLV strategies in a B2B and B2C setting, and the challenges faced by an organisation in implementing a CLV-based framework.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781601981561
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 112
  • Udgivet:
  • 14. august 2008
  • Størrelse:
  • 231x156x7 mm.
  • Vægt:
  • 180 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 2. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Customer Lifetime Value

Provides the methods of measuring customer lifetime value (CLV), the strategies for developing customer-centric strategies, the implementation of CLV strategies in a B2B and B2C setting, and the challenges faced by an organisation in implementing a CLV-based framework.

Brugerbedømmelser af Customer Lifetime Value



Find lignende bøger
Bogen Customer Lifetime Value findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.