Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Destination Brands - Nigel Morgan - Bog

Bag om Destination Brands

Shows how cities, regions and countries adopt branding strategies similar to those of leading household brand names in an effort to differentiate themselves and emotionally connect with potential tourists. This title asks whether tourist destinations get the reputations they deserve and uses topical case studies to discuss brand concepts.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780080969305
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 392
  • Udgivet:
  • 9. marts 2011
  • Udgave:
  • 3
  • Størrelse:
  • 190x235x21 mm.
  • Vægt:
  • 732 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Destination Brands

Shows how cities, regions and countries adopt branding strategies similar to those of leading household brand names in an effort to differentiate themselves and emotionally connect with potential tourists. This title asks whether tourist destinations get the reputations they deserve and uses topical case studies to discuss brand concepts.

Brugerbedømmelser af Destination Brands



Find lignende bøger
Bogen Destination Brands findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.