Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Destination Marketing Organisations - Steven Pike - Bog

Bag om Destination Marketing Organisations

Synthesises academic literature of practical value to Destination Marketing Organisations (DMOs). This book features key learning outcomes to enhance understanding of the fundamental issues relating to: the rationale for the establishment of DMOs; and the structure, roles, goals and functions of DMOs.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780080443065
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 252
  • Udgivet:
  • 13. november 2004
  • Størrelse:
  • 166x241x11 mm.
  • Vægt:
  • 580 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Destination Marketing Organisations

Synthesises academic literature of practical value to Destination Marketing Organisations (DMOs). This book features key learning outcomes to enhance understanding of the fundamental issues relating to: the rationale for the establishment of DMOs; and the structure, roles, goals and functions of DMOs.

Brugerbedømmelser af Destination Marketing Organisations



Find lignende bøger
Bogen Destination Marketing Organisations findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.