Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Dictionary of Advertising and Marketing Concepts - Arthur Asa Berger - Bog

Bag om Dictionary of Advertising and Marketing Concepts

In concise entries, this dictionary analyses ideas and concepts about advertising and its social, economic, psychological and cultural significance.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781611329865
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 143
  • Udgivet:
  • 31. august 2013
  • Størrelse:
  • 152x230x9 mm.
  • Vægt:
  • 242 g.
  • 2-4 uger.
  • 11. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Dictionary of Advertising and Marketing Concepts

In concise entries, this dictionary analyses ideas and concepts about advertising and its social, economic, psychological and cultural significance.

Brugerbedømmelser af Dictionary of Advertising and Marketing Concepts



Find lignende bøger
Bogen Dictionary of Advertising and Marketing Concepts findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.