Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Digital Analytics for Marketing - A Karim Feroz - Bog

Bag om Digital Analytics for Marketing

This second edition of Digital Analytics for Marketing provides students with a comprehensive overview of the tools needed to measure digital activity and implement best practices when using data to inform marketing strategy.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367456412
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 320
  • Udgivet:
  • 25. januar 2024
  • Størrelse:
  • 178x254x17 mm.
  • Vægt:
  • 558 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 10. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Digital Analytics for Marketing

This second edition of Digital Analytics for Marketing provides students with a comprehensive overview of the tools needed to measure digital activity and implement best practices when using data to inform marketing strategy.

Brugerbedømmelser af Digital Analytics for Marketing



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.