Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Econometric Models in Marketing - Bog

Bag om Econometric Models in Marketing

Contains twelve papers discussing the interface between Marketing and Econometrics. The papers in this work are representative of the types of problems and methods that are used within the field of marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780762308576
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 364
  • Udgivet:
  • 28. februar 2002
  • Størrelse:
  • 156x234x20 mm.
  • Vægt:
  • 686 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Econometric Models in Marketing

Contains twelve papers discussing the interface between Marketing and Econometrics. The papers in this work are representative of the types of problems and methods that are used within the field of marketing.

Brugerbedømmelser af Econometric Models in Marketing



Find lignende bøger
Bogen Econometric Models in Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.