Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Effects of Perceived Service Quality on Customer Loyalty and Repurchase Intentions. The Mediating Role of Customer Satisfaction - Shahrukh Salman - Bog

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783960671879
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 60
  • Udgivet:
  • 9. november 2017
  • Størrelse:
  • 210x148x3 mm.
  • Vægt:
  • 82 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 10. december 2024

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Effects of Perceived Service Quality on Customer Loyalty and Repurchase Intentions. The Mediating Role of Customer Satisfaction



Find lignende bøger
Bogen Effects of Perceived Service Quality on Customer Loyalty and Repurchase Intentions. The Mediating Role of Customer Satisfaction findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.