Udvidet returret til d. 31. januar 2025

En haj til medier - Trine May - Bog

indgår i Fandango serien

Bag om En haj til medier

Hvorfor er det så sjovt at se YouTube? Hvordan er et website bygget op? Hvad er forskellen på at lytte til en podcast og læse en historie? Det er nogle af de spørgsmål, bogen tager op. En haj til medier er elevens første mediebog, og med afsæt i begrebet kommunkation,  præsenterer den forskellige medier og vinkler på kommunikation både off- og online. Det overordnede mål er, at eleverne bliver mere reflekterede over deres medieforbrug og deres færden i den digitale verden. Bogen henvender sig til indskolingen og er en del af dansksystemet Fandango, men kan anvendes uafhængigt af dette - uanset hvilke materialer klassen i øvrigt benytter.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702259254
  • Indbinding:
  • Indbundet
  • Sideantal:
  • 57
  • Udgivet:
  • 10. august 2018
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 202x278x10 mm.
  • Vægt:
  • 386 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 21. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af En haj til medier

Hvorfor er det så sjovt at se YouTube? Hvordan er et website bygget op? Hvad er forskellen på at lytte til en podcast og læse en historie?
Det er nogle af de spørgsmål, bogen tager op. En haj til medier er elevens første mediebog, og med afsæt i begrebet kommunkation,  præsenterer den forskellige medier og vinkler på kommunikation både off- og online.
Det overordnede mål er, at eleverne bliver mere reflekterede over deres medieforbrug og deres færden i den digitale verden.
Bogen henvender sig til indskolingen og er en del af dansksystemet Fandango, men kan anvendes uafhængigt af dette - uanset hvilke materialer klassen i øvrigt benytter.

Brugerbedømmelser af En haj til medier



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.