Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Erfolgsfaktoren Im Business-To-Consumer-E-Commerce - Bog

Bag om Erfolgsfaktoren Im Business-To-Consumer-E-Commerce

Christian Böing systematisiert theoretisch fundiert mögliche Erfolgsfaktoren und überprüft ihren Einfluss auf den Erfolg im E-Commerce im Rahmen einer Befragung von 135 E-Commerce-Anbietern und 93 Experten empirisch.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783409118200
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 317
  • Udgivet:
  • 29. maj 2001
  • Udgave:
  • 2001
  • Størrelse:
  • 229x152x18 mm.
  • Vægt:
  • 458 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Erfolgsfaktoren Im Business-To-Consumer-E-Commerce

Christian Böing systematisiert theoretisch fundiert mögliche Erfolgsfaktoren und überprüft ihren Einfluss auf den Erfolg im E-Commerce im Rahmen einer Befragung von 135 E-Commerce-Anbietern und 93 Experten empirisch.

Brugerbedømmelser af Erfolgsfaktoren Im Business-To-Consumer-E-Commerce



Find lignende bøger
Bogen Erfolgsfaktoren Im Business-To-Consumer-E-Commerce findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.