Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Erfolgsfaktoren Von Markenerweiterungen in Der Zeitungsbranche - Frank Huber - Bog

- Eine Empirische Analyse

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783834912282
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 163
  • Udgivet:
  • 28. august 2008
  • Udgave:
  • 2008
  • Størrelse:
  • 210x148x10 mm.
  • Vægt:
  • 222 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 5. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Erfolgsfaktoren Von Markenerweiterungen in Der Zeitungsbranche



Find lignende bøger
Bogen Erfolgsfaktoren Von Markenerweiterungen in Der Zeitungsbranche findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.