Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Europaisches Brand Management - Bog

- Entwicklung Und Umsetzung Erfolgreicher Europaischer Marketingkonzepte

Bag om Europaisches Brand Management

Der Autor zeigt, wie das Brand Management - die Entwicklung und Umsetzung von Marketingkonzepten für Marken - erfolgreich europäisiert werden kann.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824468478
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 309
  • Udgivet:
  • 21. juni 1999
  • Udgave:
  • 1999
  • Størrelse:
  • 216x140x18 mm.
  • Vægt:
  • 381 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Europaisches Brand Management

Der Autor zeigt, wie das Brand Management - die Entwicklung und Umsetzung von Marketingkonzepten für Marken - erfolgreich europäisiert werden kann.

Brugerbedømmelser af Europaisches Brand Management



Find lignende bøger
Bogen Europaisches Brand Management findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.