Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Experiential Marketing - Rose Leahy - Bog

- Integrated Theory & Strategic Application

Bag om Experiential Marketing

An essential guide to understanding how experiential marketing forms a major part of marketing communications for brands featuring an implementation model to help students in designing their own campaigns.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529742183
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 232
  • Udgivet:
  • 1. februar 2022
  • Størrelse:
  • 241x170x21 mm.
  • Vægt:
  • 402 g.
  • 2-3 uger.
  • 11. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Experiential Marketing

An essential guide to understanding how experiential marketing forms a major part of marketing communications for brands featuring an implementation model to help students in designing their own campaigns.

Brugerbedømmelser af Experiential Marketing



Find lignende bøger
Bogen Experiential Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.