Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Experiential Marketing - Kerry Smith - Bog

- Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands

Bag om Experiential Marketing

The most researched, documented, and comprehensive manifesto on experiential marketing. As customers take control over what, when, why, and how they buy products and services, brands face the complete breakdown and utter failure of passive marketing strategies designed more than a half-century ago.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781119145875
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 224
  • Udgivet:
  • 17. juni 2016
  • Størrelse:
  • 162x236x21 mm.
  • Vægt:
  • 452 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 15. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Experiential Marketing

The most researched, documented, and comprehensive manifesto on experiential marketing. As customers take control over what, when, why, and how they buy products and services, brands face the complete breakdown and utter failure of passive marketing strategies designed more than a half-century ago.

Brugerbedømmelser af Experiential Marketing



Find lignende bøger
Bogen Experiential Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.