Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Fashion Branding and Communication - Bog

- Core Strategies of European Luxury Brands

Bag om Fashion Branding and Communication

This second volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Management series focuses on core strategies of branding and communication of European luxury and premium brands.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137523426
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 188
  • Udgivet:
  • 27. april 2017
  • Udgave:
  • 12017
  • Størrelse:
  • 218x155x19 mm.
  • Vægt:
  • 452 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 22. januar 2025

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Fashion Branding and Communication

This second volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Management series focuses on core strategies of branding and communication of European luxury and premium brands.

Brugerbedømmelser af Fashion Branding and Communication



Find lignende bøger
Bogen Fashion Branding and Communication findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.