Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Food Choice, Acceptance and Consumption - Herbert L. Meiselman - Bog

Bag om Food Choice, Acceptance and Consumption

It is critical for the food industry to maintain a current understanding of the factors affecting food choice, acceptance and consumption since these influence all aspects of its activities.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780751401929
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 258
  • Udgivet:
  • 30. april 1996
  • Udgave:
  • 1996
  • Størrelse:
  • 155x235x24 mm.
  • Vægt:
  • 1670 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Food Choice, Acceptance and Consumption

It is critical for the food industry to maintain a current understanding of the factors affecting food choice, acceptance and consumption since these influence all aspects of its activities.

Brugerbedømmelser af Food Choice, Acceptance and Consumption



Find lignende bøger
Bogen Food Choice, Acceptance and Consumption findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.