Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Morten Münster

Bøger af Morten Münster

Morten Münster er født i 1980 og er en dansk forfatter. Han bedst kendt som forfatteren bag den velkendte bog Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, samt en række velskrevne børnebøger. Morten Münster kendes også som grundlæggeren af The Nudging company hvor han arbejdede som rådgiver inden for adfærdsdesign som netop er det Jytte fra Marketing handler om. Morten er også fast skribent på Børsen hvor han fast skriver om ledelse og strategi, som man kan følge med i. Han har desuden grundlagt og driver Danmarks største blog om adfærdsdesign på Mortenmunster.dk
Vis mere
Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden
    af Morten Münster
    117,95 - 231,95 kr.

    Mennesker i den virkelige verden opfører sig nemlig ikke som de mennesker, vi bygger vores alle vore sædvanlige strategier til. Morten Münster omsætter de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – en helt konkret håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler.

  • - Sådan flytter du mennesker, holdninger og produkter
    af Morten Münster
    177,95 - 262,95 kr.

    Få mere indflydelse og trumf din vilje igennem med denne 'hands on'-håndsrækning.Den mest effektive vej til indflydelse går gennem personlige relationer, lyder det enkle budskab. Konteksten trumfer med andre ord substansen.Men hvordan udøver du din indflydelse på en etisk forsvarlig måde, der plejer relationen frem for at destruere den? Hvordan får du din medarbejder til at følge strategien? Hvordan får du din kunde til at købe? Hvordan får du din kollega til at sige ja? Hvordan får du din teenager til at rydde op på sit værelse? Og hvordan vinder du diskussionen, debatten eller opgaven?Retoriker Morten Sehested Münster, der er partner i BRO Kommunikation og ekspert i personlig indflydelse viser dig hvordan i bogen her.I denne bog har han samlet de seneste 40 års forskning på området og kombinerer det med studier af professionelle sælgere, forhandlere og politikere, der opererer i krydsfeltet mellem interesser, argumenter og påvirkning.Resultatet er 63 konkrete strategier til at øge din personlige indflydelse.Undervejs kommer du på en hæsblæsende rejse som nødhjælpsarbejder i Afrika, morder i en sporvogn og chokoladespisende forsøgsperson, mens du vil være flankeret af bl.a. Benjamin Franklin, Darth Vader, Emma Gad, Franklin D. Roosevelt, geparden fra ZOO og ikke mindst din bedste ven.

  • - Den umoderne guide til at skabe forandringer imod alle odds
    af Morten Münster
    147,95 - 231,95 kr.

    Proppet med hverdagseksempler sætter han fingereren på de ømme punkter, vi alle kan relatere os til i såvel arbejds- som hjemmesituationer, men ligeså vigtigt giver han konkrete råd til, hvordan man overkommer mange af de benspænd, vi oplever, og får sat fut på forandringerne.I bogen finder du blandt andet ud af Hvad køen i Netto kan lære dig om, hvorfor forandringer går så langsomt Hvad en hummer kan lære dig om, hvorfor kollegaerne er demotiverede Hvorfor Randers Kommunes strategi ligner angrebsmanualen fra D-dag (og hvorfor det ikke er et kompliment) Hvorfor det er tåbeligt at arbejde på at ændre andres ’mindset’ Hvorfor motivation er overvurderet, og hvad du skal gøre i stedet Hvorfor det er en konkurrencefordel at være uambitiøsBogen er ligesom Jytte fra Marketing målrettet alle, der arbejder med forandringer på alle niveauer i en organisation. Uanset om den organisation er en kommune, en virksomhed eller et parforhold.

  • - Hvordan man flytter mennesker, produkter og holdninger
    af Morten Münster
    213,95 kr.

    Få mere indflydelse og trumf din vilje igennem ved hjælp af denne bog. Forfatteren viser, hvordan den mest effektive vej til indflydelse går gennem personlige relationer. Kontekst trumfer dermed substans. Men hvordan udøver du din indflydelse på en etisk forsvarlig måde, der plejer relationen frem for at destruere den? Hvordan får du din medarbejder til at følge strategien? Hvordan får du din kunde til at købe? Hvordan får du din kollega til at sige ja? Hvordan får du din teenager til at rydde op på sit værelse? Og hvordan vinder du diskussionen, debatten eller opgaven? Personlig indflydelse samler de seneste 40 års forskning på området og kombinerer det med studier af professionelle sælgere, forhandlere og politikere, der opererer i krydsfeltet mellem interesser, argumenter og påvirkning. Resultatet er 63 konkrete strategier til at øge din personlige indflydelse.Undervejs kommer du på en hæsblæsende rejse som nødhjælpsarbejder i Afrika, morder i en sporvogn og chokoladespisende forsøgsperson, mens du vil være flankeret af bl.a. Benjamin Franklin, Darth Vader, Emma Gad, Franklin D. Roosevelt, geparden fra ZOO og ikke mindst din bedste ven.Morten Sehested Münster er cand.mag. i retorik og tidligere partner i Kommunikationsbureauet BRO Kommunikation. I dag driver han eget konsulentfirma med fokus på adfærdsdesign og adfærdspsykologi. Morten er også forfatter til bestselleren Jytte fra marketing er desværre gået for i dag.

  • af Merlin P. Mann & Morten Münster
    149,95 kr.

    Morten er en helt normal ung mand, der bare så gerne vil leve et helt normalt liv. Desværre har han Danmarks måske mest tossede familie, og det hele bliver endnu værre, da han redder hunden Bubbi, som har en ret speciel personlighed og i øvrigt bliver jagtet af den gale videnskabskvinde, der gjorde Bubbi til verdens eneste talende hund! En perlerække af gakkede optrin inspireret af Morten Münsters ultrapopulære YouTube-videoer om "Bubbi, den talende hund" blandet med hæsblæsende action, når Morten og Bubbi skal tage kampen op mod skumle hundenappere og en gal videnskabskvinde. MORTEN & BUBBI-serien er skrevet af en af Danmarks allerstørste YouTubere, Morten Münster, og børnebogsforfatter Merlin P. Mann (Taynikma). De næste to bind i serien udkommer i 2018.

  • - bind 2
    af Merlin P. Mann & Morten Münster
    149,95 kr.

    Bubbi får et tilbud fra Hollywood, som han ikke kan takke nej til og pludselig er han blevet en megastjerne! Men da det viser sig, at det er den onde professor, der står bag, og at han vil klone Bubbi til forskellige stjerneopgaver som sanger, danser og skuespiller, udvikler det hele sig pludselig i en retning, som ingen havde kunne forudse …En perlerække af gakkede optrin inspireret af Morten Münsters ultrapopulære YouTube-videoer om “Bubbi, den talende hund” blandet med hæsblæsende action!

  • - bind 3
    af Merlin P. Mann & Morten Münster
    122,95 - 149,95 kr.

    Efter at Bubbis Hollywoodeventyr er gået helt galt, må han tage benene på nakken og flygte ud i vildmarken. Men Bubbis onde klon følger efter – og det er næsten ikke det værste. For i vildmarken møder Bubbi pludselig en kæmpestor Grizzlybjørn, og nu får han brug for alle de tricks, han kan …En perlerække af gakkede optrin inspireret af Morten Münsters ultrapopulære YouTube-videoer om “Bubbi, den talende hund” blandet med hæsblæsende action!

  • - How to Use Behavioural Design to Create Change in the Real World
    af Morten Münster
    231,95 kr.

    "Jytte fra Marketing" på engelsk (in english). With more than 50,000 copies sold in Denmark, this book has been on the bestseller list since its publication in 2017. Barack Obama used a secret competitive advantage to win two elections. Companies such as Google, Amazon and Novo Nordisk use the same insight to stir up innovation, increase compliance, improve the work environment and sell more products. And successful management groups in the C20 index have started using it as their preferred strategy. But what kind of insight are we talking about here? The answer is – behavioural design. Because people in the real world don’t actually behave like the people we build all our usual strategies for. We are opposing human biology and psychology when we insist that good arguments, burning platforms, classic change management, pamphlets, campaigns, and joint meetings are the way to go. Obama, Google and all the rest have instead opted to use an evidence-based approach to change behaviour, and when you’ve read I’m Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day, you can adopt this approach as well. In his book, Morten Münster has converted 40 years of research in human behaviour into an easily accessible method composed of four steps – a helping hand to all managers and employees who are thirsting for alternatives to conventional means. Language is in English.

  • - How to Use Behavioural Design to Create Change in the Real World
    af Morten Münster
    125,95 kr.

  • - How to Use Behavioural Design to Create Change in the Real World
    af Morten Münster
    118,95 kr.

    With more than 50,000 copies sold in Denmark, this book has been on the bestseller list since its publication in 2017.Barack Obama used a secret competitive advantage to win two elections. Companies such as Google, Amazon and Novo Nordisk use the same insight to stir up innovation, increase compliance, improve the work environment and sell more products. And successful management groups in the C20 index have started using it as their preferred strategy. But what kind of insight are we talking about here?The answer is – behavioural design. Because people in the real world don’t actually behave like the people we build all our usual strategies for. We are opposing human biology and psychology when we insist that good arguments, burning platforms, classic change management, pamphlets, campaigns, and joint meetings are the way to go.Obama, Google and all the rest have instead opted to use an evidence-based approach to change behaviour, and when you’ve read I’m Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day, you can adopt this approach as well. In his book, Morten Münster has converted 40 years of research in human behaviour into an easily accessible method composed of four steps – a helping hand to all managers and employees who are thirsting for alternatives to conventional means.

  • af Merlin P. Mann & Morten Münster
    122,95 - 132,95 kr.

    Bubbi er tilbage! Ritta er fast besluttet på at gøre Bubbi ti l stjerne på YouTube og tjene en masse penge. Morten vil helst bare have, at det hele skal være helt normalt. Men pludselig er Bubbi på vej i en flyver til Hollywood, og nu tager det hele en meget uventet drejning. For Morten og Ritta må følge efter for at redde Bubbi ud af kløerne på den gale professor Vortex, der igen har luskede planer med verdens eneste talende hund. BUBBI-serien er skrevet af en af Danmarks største youtubere, Morten Muünster, og børnebogsforfatter Merlin P. Mann ( Taynikma).

  • af Merlin P. Mann & Morten Münster
    122,95 - 132,95 kr.

    Morten er en helt normal ung mand, der bare så gerne vil leve et helt normalt liv. Desværre har han Danmarks måske mest tossede familie, og det hele bliver endnu værre, da han redder hunden Bubbi, som har en ret speciel personlighed og i øvrigt bliver jagtet af den gale videnskabsmand, der gjorde Bubbi til verdens eneste talende hund!Hæsblæsende action og en perlerække af gakkede optrin inspireret af Morten Münsters ultrapopulære YouTube-videoer om "Bubbi, den talende hund”.

  • - How to Use Behavioral Design to Create Change in the Real World
    af Morten Münster
    192,95 kr.

    How to Use Behavioral Design to Create Change in the Real WorldIn this ground-breaking book, author Morten Münster presents a set of rules that individuals and companies can follow to bring about necessary change.Using behavioral design and an accessible four-step method, he shows how people can be persuaded to do one thing instead of another and thereby achieve success.By examining an array of examples drawn from business, government, various public groups and institutions he demonstrates how the rules can be learned and applied in different contexts.

  • af Jeppe Bundsgaard, Per Schultz Jørgensen, Rune Lykkeberg, mfl.
    63,94 kr.

    Emma Gad var i sin samtid en kendt dramatiker og journalist. Men i dag er hendes navn uløseligt forbundet med "Takt og Tone", som er udkommet i utallige oplag siden 1918. I anledning af 100-året for bogens udgivelse har en række kendte danskere forholdt sig til Emma Gads gamle tekst og vurderet den ud fra en nutidig kontekst.Bogen er redigeret af historiker Pia Fris Laneth og tidl. kulturminister Jytte Hilden. Bidragyderne er: Pia Fris Laneth, Anna von Sperling, Anne Sophia Mygind Hermansen, Per Schultz Jørgensen, Olav Hesseldahl, Rushy Rashid Højbjerg, Juliane Schmeltzer Dybkjær, Mads Roke Clausen, Morten Münster, Jeppe Bundsgaard, Søs Marie Serup, Rune Lykkeberg, Ole Hartling og Karen Vallgårda.Anna von Sperling (1973) er journalist ved dagbladet Information. Kandidat i internationale udviklingsstudier og geografi. Bosiddende i et familiekollektiv på Amager med sin søn, Erik, på fem år.Anne Sophia Mygind Hermansen (1972) er debat- og kulturredaktør vedBerlingske Tidende. Uddannet mag.art. i litteraturvidenskab og idéhistorie.Tidligere blandt andet ansat som kommunikationskonsulent hos ATP og PenSam og fra 2007 til 2014 pressechef i Alm. Brand.Per Schultz Jørgensen (1933) er cand.psych. og dr.phil. Tidligere forskningsleder ved Socialforskningsinstituttet og professor i socialpsykologi ved Danmarks Pædagogiske Universitet. Medlem af Børnerådet siden 1994, formand 1998-2001. Forfatter til bøger og artikler om børn, barndom og familieliv, senest Robuste børn i 2017.Olav Hesseldahl (1985) er cand.mag. i filosofi, medstifter af Ungdomsbureauet og Ungdommens Folkemøde, hvor han er ansvarlig for indholdet. Tidligere vært ved Radio24syv.Rushy Rashid Højbjerg (1968) er journalist og vært på Rushys Roulettepå Radio24syv. Har skrevet selvbiografiske bøger om sin pakistanskeindvandrerfamilie og kultursammenstødet i sit ægteskab med en dansk mand. Hun varetager flere tillidshverv, blandt andet som bestyrelsesformand for Ideer for Livet Fonden, Skandia.Juliane Schmeltzer Dybkjær (1989) arbejder med digital kommunikation iAarstiderne A/S og er uddannet retoriker og cand.it.Mads Roke Clausen (1968) er uddannet cand.scient.adm. og forsker i organisationskultur som ph.d.-fellow ved Roskilde Universitet. Formand forFrivilligrådet. Tidligere har han haft ministerielle ansættelser og været direktør i Mødrehjælpen.Morten Münster (1980) rådgiver organisationer om, hvordan de kan implementere adfærdsdesign i ledelse, salg marketing og kommunikation. Forfatter til to bøger om adfærd, Personlig Indflydelse og Jytte fra marketing er desværre gået for i dag. Desuden fast skribent på dagbladet Børsen.Jeppe Bundsgaard (1970) er professor i fagdidaktik og it ved Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse under Aarhus Universitet. Uddannet cand.mag. i dansk, filosofi og datalogi. Forfatter til flere bøger, senest Digital dannelse i 2017.Søs Marie Serup Laybourn (1974) er rådgiver inden for strategi, kommunikation og public affairs og virker som politisk kommentator for blandt andet TV2 NEWS. Uddannet cand.mag. i engelsk og medievidenskab. Har haft ansættelse på Christiansborg for Venstre, i Finansministeriet samt Statsministeriet.Rune Lykkeberg (1974) er chefredaktør på Information. Har studeret filosofi og litteraturvidenskab ved Københavns Universitet og været skribent på månedsbladet Press og Information. Fra 2012 til 2016 kulturredaktør på Politiken. Modtog i 2009 Georg Brandes-prisen for bogen Kampen om sandhederne.Ole Hartling (1946) er dr.med. og overlæge i nuklearmedicin på Vejle Sygehus. Tidligere bestyrelsesformand for Institut for menneskerettigheder og formand for Det Etiske Råd. Modtog Rosenkjærprisen i 2007 for sin klare formidling af etiske problemstillinger.Karen Vallgårda (1980) er ph.d. og lektor i historie på Saxo-Instituttet vedKøbenhavns Universitet. Hun har udgivet flere bøger og videnskabelige artikler om moderne politisk kulturhistorie og modtaget priser for sin forskning, herunder Einar Hansens Forskningspris i 2016.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.