Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Fundamentals of Airline Marketing - Scott (Embry-Riddle Aeronautical University Ambrose - Bog

Bag om Fundamentals of Airline Marketing

Applying fundamentals of marketing to commercial passenger air transportation, this textbook puts the emphasis on marketing principles and illustrative ways in which airlines can distinguish themselves within the highly competitive global marketplace.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367178031
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 214
  • Udgivet:
  • 28. Maj 2021
  • Størrelse:
  • 245x190x23 mm.
  • Vægt:
  • 522 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 11. Maj 2024
På lager

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Fundamentals of Airline Marketing

Applying fundamentals of marketing to commercial passenger air transportation, this textbook puts the emphasis on marketing principles and illustrative ways in which airlines can distinguish themselves within the highly competitive global marketplace.

Brugerbedømmelser af Fundamentals of Airline Marketing



Find lignende bøger
Bogen Fundamentals of Airline Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.