Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Global Brand Power - Barbara E. Kahn - Bog

- Leveraging Branding for Long-Term Growth

Bag om Global Brand Power

Wharton professor Barbara Kahn brings brand management into the 21st century. Global Brand Power is filled with stories about how Coca-Cola, The Estee Lauder Companies Inc., Marriott, Apple, Starbucks, Campbell Soup Company, Southwest Airlines, and celebrities like Lady Gaga are leveraging their brands.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781613630266
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 132
  • Udgivet:
  • 5. marts 2013
  • Størrelse:
  • 216x142x13 mm.
  • Vægt:
  • 192 g.
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Beskrivelse af Global Brand Power

Wharton professor Barbara Kahn brings brand management into the 21st century. Global Brand Power is filled with stories about how Coca-Cola, The Estee Lauder Companies Inc., Marriott, Apple, Starbucks, Campbell Soup Company, Southwest Airlines, and celebrities like Lady Gaga are leveraging their brands.

Brugerbedømmelser af Global Brand Power



Find lignende bøger
Bogen Global Brand Power findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.