Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Happy Customers Everywhere - Bernd Schmitt - Bog

- How Your Business Can Profit from the Insights of Positive Psychology

Bag om Happy Customers Everywhere

Bernd Schmitt explores how marketers and brand managers can harness good customer experience through a three prong approach: The Feel Good Method, The Meaningful Method and The Learning and Growing Method.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230116450
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 256
  • Udgivet:
  • 31. maj 2012
  • Størrelse:
  • 163x240x23 mm.
  • Vægt:
  • 552 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Happy Customers Everywhere

Bernd Schmitt explores how marketers and brand managers can harness good customer experience through a three prong approach: The Feel Good Method, The Meaningful Method and The Learning and Growing Method.

Brugerbedømmelser af Happy Customers Everywhere



Find lignende bøger
Bogen Happy Customers Everywhere findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.